Tietosuojaseloste

Frame Contemporary Art Finland

Päivitetty 17.4.2024

Vihreä taide Tietosuojaseloste

Tätä tietosuojaselostetta sovelletaan kaikessa Vihreä taide -palveluun liittyvässä henkilötietojen käsittelyssä. Tietosuojaseloste noudattaa EU:n tietosuoja-asetusta, Suomen lainsäädäntöä ja muita soveltuvia viranomaisten tietosuojamääräyksiä.

Tietosuojaselosteessa käytettävien termien määritelmät:

• Palveluntarjoaja on Frame Contemporary Art Finland. Palveluntarjoaja vastaa Palvelun toimittamisesta.

• Palvelulla tarkoitetaan Vihreä taide -verkkopalvelua.

• Käyttäjällä tarkoitetaan kaikkia Palvelun käyttäjiä.

• Henkilötiedolla tarkoitetaan kaikkea tietoa, joka liittyy tunnistettavissa olevaan henkilöön. Tähän ei kuulu anonymisoitu data, josta tunnistetekijät on poistettu.

1. Mitä tietoja kerätään ja käsitellään?

Palvelussa ei automaattisesti kerätä henkilötietoja. Palvelun toiminta perustuu istunnon seurantaan, joka on toteutettu ilman tarvetta kerätä henkilötietoja. Käyttäjän syöttämät laskentatiedot tallentuvat Käyttäjän valitseman verkkoselaimen välimuistiin, minkä ansiosta Palvelu kykenee väliaikaisesti tallentamaan Käyttäjän syötteen.

Ote Käyttöehdoista:

Palveluntarjoaja ei automaattisesti kerää tai käsittele henkilötietoja Käyttäjän vieraillessa Palvelussa. Käyttäjä voi syöttää Palveluun tietoa laskuriominaisuuden yhteydessä, jolloin Käyttäjän on huolehdittava ettei laskuriin syötetty tieto sisällä henkilötietoja. Laskuriin syötettyä tietoa käytetään ainoastaan laskelmien tuottamiseen ja laskelmiin liittyvien vinkkien tarjoamiseen.

Palvelun käytössä voi syntyä anonyymiä dataa esimerkiksi Palvelun käytön aktiivisuuteen liittyen.

2. Mihin kerättyä tietoa käytetään?

Palvelun käytössä syntynyttä anonymisoitua dataa voidaan käyttää tilastojen muodostamiseen, joiden avulla mitataan esimerkiksi Palvelun käytön aktiivisuutta. Anonyymejä tilastotietoja voidaan jakaa kolmansille osapuolille, kuten Palvelun rahoittajille. Analytiikkaan käytetään Euroopassa toimivaa Plausible Analytics-työkalua.

3. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA-alueen ulkopuolelle

Tietoja ei käsitellä EU/ETA-alueen ulkopuolella.

Palvelua koskevia, anonyymejä tilastotietoja voidaan luovuttaa kolmansille osapuolille.

4. Kenelle tietoja luovutetaan?

Tiedot ovat Palveluntarjoajan ja Palvelun ylläpitäjien saatavilla.

5. Tietojen säilytys

Laskuriin syötettyjä tietoja säilytetään selaimen välimuistissa. Välimuistissa säilötyn datan säilytysaika riippuu käytetystä selaimesta ja käyttäjän asettamista asetuksista. Käyttäjä voi poistaa Palveluun syöttämänsä tiedot Palvelusta tyhjentämällä käyttämänsä selaimen välimuistin milloin tahansa.

6. Automatisoitu päätöksenteko

Automatisoitua päätöksentekoa ei käytetä.

7. Yhteydenotot

Kysymykset tähän tietosuojaselosteeseen liittyen voi ohjata osoitteeseen info@frame-finland.fi.

8. Tietosuojaselosteen muutokset

Frame Contemporary Art Finland pidättää oikeuden tehdä muutoksia tietosuojaselosteeseen. Muutoksista tietosuojaselosteeseen tiedotetaan Palvelun välityksellä. Ajantasainen tietosuojaseloste on saatavilla osoitteessa vihreataide.fi. On tärkeää, että Käyttäjä tutustuu tietosuojaselosteeseen huolellisesti jokaisen päivityksen jälkeen.

9. Tietoa palveluntarjoajasta

Frame Contemporary Art Finland